اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

۶۹ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

استاندار اصفهان گفت: در حوزه زیرساختی و زیربنایی ۲۳ مصوبه و در حوزه اقتصادی ۱۹ مصوبه به تائید و تصویب رسید تا با اجرای مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان باشیم.

۶۹ مصوبه لازم الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان هرند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان هرند، اظهار داشت: در ادامه سفرهای شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان، با بررسی‌ و پیگیری‌هایی که از قبل به همت فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اداری شهرستان انجام شده بود، سفر به شهرستان هرند از ۵ صبح امروز بیست و نهم تیرماه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این سفر بازدیدهایی را از مزارع کشاورزی، پروژه‌های راه و برخی از مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی شهرستان داشتیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: همچنین جلساتی با حضور فعالان اقتصادی و بخشداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان در خصوص بررسی مسائل زیربنایی و زیرساختی شهرستان انجام شد.

مرتضوی با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی و نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان، گفت: با توجه به رویکرد نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان به مسائل روز کشور و استان می‌توان گفت شاهد یکی از غنی‌ترین جلسات نخبگانی بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین شورای اداری مشترک استان و شهرستان برگزار و به ۲۷ مصوبه در شورای اداری در حوزه ادارات و بخش‌های مختلف، حوزه ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، راهداری و ... دست یافتیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: در حوزه زیرساختی و زیربنایی نیز ۲۳ مصوبه و در حوزه اقتصادی ۱۹ مصوبه به تائید و تصویب رسید تا با اجرای مصوبات شاهد کاهش مشکلات و توسعه شهرستان باشیم.

وی با تأکید بر پیگیری مصوبات تا مرحله اجرایی شدن، گفت: دبیرخانه سفر در استانداری، جلساتی را در این خصوص برنامه‌ریزی کرده تا طبق زمان‌بندی مشخص مصوبات اجرایی شوند در غیر این‌صورت در سامانه‌ای که به همین منظور درنظر گرفته‌ایم عدم اجرای مصوبه مشخص و رصد و پیگیری می‌شود.
پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول