اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرهنگ ما فرهنگ ایثار و فداکاری است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرهنگ ما فرهنگ حسینی است، فرهنگ ما فرهنگ ایثار و فداکاری است، فرهنگ ما آمیخته با امر به معروف ونهی از منکر است.

فرهنگ ما فرهنگ ایثار و فداکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام و المسلمین نوید شکوهی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر برپایی خیمه عزای حضرت سید الشهدا علیه السلام در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: سیدالشهدای مدافعان حرم شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند ما ملت امام حسین(ع) هستیم، فرهنگ ما فرهنگ حسینی است، فرهنگ ما فرهنگ ایثار و فداکاری است، فرهنگ ما آمیخته با امر به معروف ونهی از منکر است.

وی ادامه داد: همانگونه که حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جان خود را در این راه فدا کردند، ما نیز با افتخار آماده جانفشانی برای حفاظت و حراست از این فرهنگ غنی هستیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ذکر آنکه براساس فرمایش مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین نعمت‌ها، نعمت خاطره و یاد حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام، یعنی نعمت مجالس عزا، نعمت محرّم و نعمت عاشورا برای جامعه شیعی ما است، خاطرنشان کرد: برهمه ما لازم است قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و البته در کوچه‌ و خیابان‌های شهر کاملا مشهود است که مردم عزیز ما عاشق امام حسین(ع) هستند.

حجت الاسلام شکوهی افزود: هرکس به اندازه وسع خود خمیه و بیرقی برپا کرده، لباس مشکی برتن نموده تا به محضر امام حسین علیه السلام اظهار ارادت نماید، لذا مدیران و کارکنان این وزارتخانه نیز با برپایی و حضور در خیمه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام به قرائت زیارت عاشورا و اقامه عزاداری ماه محرم می‌پردازند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول