اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت یک وقف جدید در گلوگاه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه از وقف یک باب مغازه تجاری واقع در روستای ریحان آباد با هدف برگزاری مناسبت‌های ولادت و شهادت امام علی النقی (ع) و امور خیریه همزمان با اولین روز از محرم خبر داد.

ثبت یک وقف جدید در گلوگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام عباسعلی مهدوی راد طی گفت‌وگویی ضمن تسلیت ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، با اشاره به جزئیاتی از برگزاری طرح بصیرت عاشورایی در گلوگاه، اظهار کرد: این طرح در بقاع متبرکه و امامزادگان این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: در اولین روز از ماه محرم سال جاری، یک وقف جدید توسط، واقف خیراندیش حاج نقی محمدی به ثبت رسید.

حجت الاسلام مهدوی‌راد تصریح کرد: حاج نقی محمدی ششدانگ یک باب مغازه تجاری واقع در روستای ریحان آباد به متراژ ۵۰ متر مربع و به ارزش ۷میلیارد ریال را با نیت برگزاری مراسمات ولادت و شهادت امام علی النقی (ع) و همچنین امور خیریه وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه یادآور شد: بناست بهره‌برداری از این ملک وقفی در راه امور خیریه اعم از؛ کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه، امور فرهنگی، ورزشی و کارهای خیر دیگر به صلاح متولی صورت بگیرد.

گفتنی است؛ این اقدام خیراندیشانه همزمان با اولین روز از ماه محرم با حضور رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه، امام جماعت، دهیار، هیأت امنا و شورای اسلامی روستای ریحان آباد و مبلغین اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه در شهرستان گلوگاه صورت گرفته است.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول