اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انحراف به چپ سواری سمند در محور مبارکه-بروجن 4 فوتی برجای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از فوت 4 نفر و مجروحیت 2 نفر براثر انحراف به چپ سواری سمند در محور مبارکه به بروجن خبر داد.

انحراف به چپ سواری سمند در محور مبارکه-بروجن 4 فوتی برجای گذاشت

اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه سواری پراید در محور مبارکه به بروجن، بلافاصله عوامل گشت پلیس راه و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: بررسی‌های کارشناسان تصادفات در محل حاکی از آن بود که راننده سواری سمند به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با سواری پراید برخورد کرده و منجر به جان باختن ۴ نفر از هموطنان و مجروح شدن ۲ نفر دیگر می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: در مسیرهایی که دارای علامت خط‌کشی است، رانندگان وسایل نقلیه باید بین خطوط حرکت کنند و از آن خارج نشوند و در صورت نیاز به خروج و تغییر خط حرکت، احتیاط کامل کرده ابتدا با استفاده از چراغ راهنما و یا با دادن علامت، رانندگان وسایل نقلیه دیگر را از قصد خود آگاه سازند سپس با رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه‌ای که در خطوط کناری در حرکت هستند وارد خط‌های عبور دیگر شوند.

 

 

عباس عابدی سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز در این باره گفت: ساعت ۲۲ شب گذشته، حادثه تصادف سمند و پراید در جاده مبارکه _مجلسی به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.
وی افزود: سه نفر شامل یک زن، یک دختر بچه و یک پسر بچه در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: در این تصادف چهار نفر شامل ۲ زن و ۲ مرد بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست دادند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول