اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هدف هلدینگ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزایش تولید و اشتغال است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: هدف و راهبرد هلدینگ‌های این ستاد ایجاد کارگاه‌های تولیدی بزرگ، اشتغالزا و محرومیت‌زا در راستای مهار تورم و افزایش تولید است.

هدف هلدینگ های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزایش تولید و اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، صبح پنجشنبه در جلسه بررسی رفع موانع بر سر راه هلدینگ های ستاد اجرایی گفت: سرمایه‌گذاری بر موضوعات و کارهای بزرگ که بخش خصوصی توان اجرای آن را ندارند از سیاست های کاری هدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بوده و راهبرد این هلدینگ‌ها ایجاد کارگاه‌های تولیدی بزرگ، اشتغالزا و محرومیت‌زدا در راستای مهار تورم و افزایش تولید است.

وی افزود: این ستاد به صورت جدی در زمین سرمایه‌گذاری در حوزه دام در استان پای کاربوده و در این زمینه نیازمند همراهی و همکاری عملی و جدی سایر ارگان‌های مربوطه است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با تاکید بر اینکه، پرورش و نگهداری دام سبک و سنگین و طیور در استان جهت تنظیم بازار و تامین گوشت مورد نیاز مردم، یکی از کارهای مهم و مورد نیاز استان است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت استان، سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی در استان در حوزه دام و طیور می‌تواند چرخه مصرف گوشت سفید و قرمز غرب کشور را تنظیم کند.

زارع ادامه داد: برای تحقق این هدف مهم باید سایر دستگاه‌های مسئول زیرساخت‌های لازم را در اختیار هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بگذارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایجاد کشت و صنعت در کنار مجتمع‌های تولیدی حوزه دام و طیور، لازم و ملزوم یکدیگر هستند، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی دستگاه‌هایی مانند شرکت آب منطقه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سایر ادارات مرتبط هستیم.

وی گفت: استان ایلام ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت پرورش دام و طیور را دارد و رسیدن به این موضوع باعث رفع بخشی از محرومیت‌های استان، اشتغالزایی و همچنین افزایش ضریب امینت غذایی می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام گفت: یکی از کاربردی‌ترین، هوشمندترین و اساسی‌ترین راهبردی که مقام معظم رهبری با توجه به شرایط کشور طی چند سال گذشته اتخاذ کردند راهبرد تولید است.

وی یادآور شد: تولید یکی از مهمترین مسائل تمرکز اقتصادی در کشور جهت اشتغال و توسعه اقتصادی است که همه مسئولان و مدیران باید به این مهم توجه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول