اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پایان مسابقات والیبال جام ولایت سرخس با قهرمانی تیم گاز

مسابقات جام ولایت شهرستان سرخس که با حضور ۷ تیم آغاز شده بود با قهرمانی تیم گاز به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات والیبال جام ولایت سرخس با قهرمانی تیم گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، مسابقات جام ولایت شهرستان سرخس که با حضور ۷ تیم آغاز شده بود با قهرمانی تیم «کارکنان گاز» به کار خود پایان داد.

دیدار نهایی این مسابقات که بین دو تیم «کارکنان گاز» و «آکادمی جوانان گاز الف» برگزار شد؛ تیم «کارکنان گاز» در یک بازی بسیار جذاب و پر کش و قوس توانست با نتیجه ۳ بر ۱ تیم جوانان آکادمی گاز را شکست دهد.

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها با توجه به حضور نیافتن تیم «نفت»،دو بر صفر به سود تیم «آکادمی جوانان ب گاز» اعلام شد.

نامگذاری سالن ورزشی شهید دهقان‌زاده سرخس به عنوان خانه والیبال شهرستان

عیسی صدری‌فر، رییس اداره ورزش و جوانان سرخس در حاشیه مراسم اهدای جوایز این رقابت‌ها ضمن خدا قوت به بازیکنان و مربیان تیم‌ها از اقدامات خوب هیئت والیبال در برگزاری مسابقات و توسعه و رشد والیبال شهرستان قدردانی و اعلام کرد: با مکاتبه با اداره کل ان‌شاءالله به زودی سالن شهید دهقانزاده به هیئت والیبال واگذار می‌شود و این سالن به عنوان خانه والیبال شهرستان نام‌گذاری خواهد شد.

سرپرست هیئت والیبال سرخس نیز در حاشیه این مسابقات با تقدیر از ستاد مردمی قرآن و عترت سرخس که در برگزاری این مسابقات همکاری داشت، گفت:امیدواریم با برگزاری این نوع مسابقات روز به روز شاهد پیشرفت والیبال سرخس باشیم.

سعید ایزدی در ادامه از خانواده‌های بازیکنان که با حضور خود در سالن مسابقات باعث افزایش روحیه و انگیزه به بازیکنان شدند تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست هیئت والیبال سرخس افزود: از همکاران خوبم در هیئت والیبال سرخس که در برگزاری این مسابقات زحمت زیادی کشیدند و همچنین داوران عزیز که با قضاوت‌های بسیار خوب به جذابیت این مسابقات افزودند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

در پایان این مسابقات با اهدا جام و حکم قهرمانی توسط رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس و پیشکسوتان والیبال به تیم های برتر از تلاش و زحمات آنان قدردانی شد.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول