اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شناسایی کشتارگاه متخلف مرغ در آبیک

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان قزوین از بازرسی شبانه و شناسایی کشتارگاه متخلف مرغ در قشلاق شهرستان آبیک خبر داد.

شناسایی کشتارگاه متخلف مرغ در آبیک

جعفر جان احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در راستای پایش واحدهای تولیدی و خدماتی، به صورت سرزده از بخش های مختلف یک کشتارگاه بازدید شد که در بررسی های انجام شده تخلف انجماد و قطعه بندی غیر مجاز مرغ های تولیدی و عرضه خارج از شبکه محرز و پرونده ای برای این واحد صنفی متخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

وی افزود: در این بازدید میدانی علاوه بر فرایند کشتار، بسته بندی، حفظ سلامت طیور و محیط کشتارگاه، روند ورود مرغ زنده و خروج مرغ کشتار روز و ثبت آن در سامانه ستکاوا، حمل و توزیع در مقصد مورد بررسی قرار گرفت.

رییس شعبه چهار تعزیرات حکومتی استان قزوین هدف از تشدید نظارت ها را بررسی چرخه عرضه بهداشتی و سالم گوشت، پیشگیری از اقدامات غیر قانونی و افزایش کاذب قیمت مرغ، رعایت توزیع مرغ مورد نیاز مردم با قیمت مصوب در بازار برشمرد.

این مسوول اضافه کرد: طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای تولیدی و خدماتی در ایام محرم اجرا می شود و شهروندان می توانند تخلفات صنفی را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول