اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پایان خرید تضمینی گندم در هرمزگان با برداشت 60 هزار تن

تعاون روستایی هرمزگان از پایان خرید تضمینی گندم در هرمزگان خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان هرمزگانی خریداری شده است.

پایان خرید تضمینی گندم در هرمزگان با برداشت 60 هزار تن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان با اشاره به اتمام خرید گندم در این استان، گفت: کشاورزان استان از ابتدای خرید گندم تا پایان فصل خرید بالغ بر 60 هزار تن گندم مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تشکل های تعاونی روستایی تحویل داده‌اند.

محمدرضا ماندگاری با بیان اینکه 11 مرکز خرید گندم در استان فعال بود ، افزود: از ابتدای سال تا نیمه اول تیرماه 1402 خرید تضمینی گندم در 5 شهرستان های استان شامل حاجی آباد بالغ بر 35هزارو 905 تن، میناب 10 هزارو 238 تن، رودان 10 هزارو 34 تن، پارسیان 2 هزارو 201تن، بستک 2 هزارو 8 تن توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان از کشاورزان خریداری شد.

به گفته وی، در مجموع 60 هزارو 386 تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان خریداری شده است.

ماندگاری در پایان به آمار نهایی خرید کلزا توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا نیمه تیرماه 1402 در شهرستان های استان نظیر رودان حدود 261 تن و 850 کیلوگرم و همچنین در شهرستان حاجی آباد بالغ بر 69تن و 640 کیلوگرم، محصول کلزا توسط شبکه تعاونی روستایی هرمزگان خریداری شد.

مجموع کلزای خریداری شده در این دو شهرستان مذکور توسط شبکه تعاون روستایی هرمزگان بالغ بر 331تن و 490 کیلوگرم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول