اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

اختصاص۴۰ دستگاه وَن به ناوگان حمل‌ونقل جانبازان و معلولان پایتخت

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران از انجام پیگیری‌های لازم در راستای ارتقای کیفی و کمّی سطح خدمات سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان شهر تهران خبر داد.

اختصاص۴۰ دستگاه وَن به ناوگان حمل‌ونقل جانبازان و معلولان پایتخت

به گزارش فارس، ​​​جلال بهرامی با اشاره به مسائل و مشکلات جانبازان و معلولان شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولان تاکنون زیر نظر شرکت واحد اتوبوسرانی فعالیت می‌کرد که با دستور شهردار تهران، قرار است، هوشمندسازی این سامانه پیگیری شده و مدیریت آن به سازمان تاکسیرانی واگذار شود. 

واگذاری سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه بر اساس دستورالعمل‌های موجود، برای سامانه جانبازان و معلولان فعلی باید مکان‌یابی جدیدی اتفاق بیفتد و قرار است با هوشمندسازی مناسب، سامانه جانبازان و معلولان به سازمان تاکسیرانی واگذار شود، افزود: در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان کم‌توان و ناتوان، ۴۰ دستگاه وَن ویژه این قشر در سال جاری به ناوگان ویژه جانبازان و معلولان اضافه خواهد شد. 

بهرامی با تأکید بر اینکه شهر متعلق به همه شهروندان است و جانبازان و معلولان نیز مانند سایر افراد باید بتوانند از امکانات و تسهیلات شهری استفاده کنند، گفت: به این منظور تلاش می‌کنیم تا با مناسب‌سازی اماکن و معابر شهری و تسهیل در ارائه خدمات لازم به جانبازان و معلولان به گونه‌ای عمل کنیم که این قشر از حقوق یکسان با بقیه اقشار برخوردار باشند.

 وی در خاتمه خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مدیریت سامانه جانبازان و معلولان از شرکت واحد اتوبوسرانی به سازمان تاکسیرانی، نه تنها هیچ خللی در خدمت‌رسانی به جانبازان و معلولان ایجاد نخواهد کرد، بلکه باعث ارتقاء و بهبود سطح خدمات به این عزیزان نیز خواهد شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول