اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دشمن «امید مردم» را هدف قرار داده است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد و از این‌رو احزاب و تشکل‌های کارگری به عنوان تأثیرگذاران در جامعه، باید سفیران امیدبخشی در میان مردم باشند.

دشمن «امید مردم» را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های کارگری استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تقویت احزاب و تشکل های کارگری راه رفع بسیاری از مشکلات بوده و پیچیده ترین مسائل به دست تشکل های کارگری در استان حل شده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و سرمایه کلان خانه کارگری در استان قزوین، افزود: بسیاری از مسائل و مطالبات جامعه کارگری را با ظرفیتی که احزاب و خانه کارگری استان دارد می توان در سطح ملی پیگیری و مطالبه کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به اهتمام تشکیل جلسات احزاب و تشکل ها در حوزه کارگری استان بصورت مستمر گفت: به جامعه تشکل ها و احزاب کارگری که نمایندگی کارگران استان را عهده دار هستند اعتقاد داریم و بسیاری از مشکلات پیچیده در استان به دست این جمع حل شده است.

این مسوول اضافه کرد: دشمن با هدف‌گیری امید مردم اجازه نمی‌دهد خبرهای امیدبخش به گوش مردم برسد و از این‌رو احزاب و تشکل‌های کارگری به عنوان تأثیرگذاران در جامعه، باید سفیران امیدبخشی در میان مردم باشند.

کاظمی با اشاره به اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی کشور قدم‌های خوبی در حوزه امنیت کارگری برداشته است، بیان کرد: بسیاری از فاکتورهای اقتصاد کلان مانند نرخ رشد، سرمایه‌گذاری خارجی، نرخ رشد نقدینگی و صنایع و فعالیت حوزه اقتصادی نویدبخش است.

این مسوول با بیان اینکه در اوخر سال جاری بحث انتخابات مجلس را در پیش رو داریم، تاکید کرد: باید مردم را برای اصلاح امور پای صندوق های رای بیاوریم، مزیت حضور مردم در پای صندوق رای این است که بتوانیم واقعیت ها، مسائل و مشکلات کشور را با مردم طرح کنیم و این مردم باشند که با تصمیم درست خود آینده کشور را با حضور با شکوه خود رقم بزنند.

گفتنی است در  این نشست اعضای تشکل کارگری و احزاب نیز مسائل و مشکلات و همچنین اندیشه ها و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول