اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اجازه نمی‌دهیم کسی قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قراردارد و به کسی اجازه نمی‌دهیم این قطار توسعه را کُند یا متوقف کند.

اجازه نمی‌دهیم کسی قطار توسعه سیستان و بلوچستان را متوقف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی در حاشیه بازدید سرزده از شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان با اشاره به تغییر وظایف شرکت مخابرات اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائل در عرصه مخابراتی استان عدم توجیه مدیران استانی نسبت به تحولات و تغییرات پیش آمده در این حوزه است.

 وی با اشاره به ذهنیت عمومی در سطح جامعه بیان داشت: هنگام به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی؛ مسئولان و عامه همچنان شرکت مخابرات را مسئول می‌دانند، البته فرهنگ سازی در سطح نخبگانی برای آشنایی با عملکرد اصلی شرکت مخابرات در حال انجام است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به مشکلات شرکت مخابرات در بخش زیرساخت‌ها با استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع این مشکلات، مسئولان استانداری و مجموعه‌های مختلف در کنار شرکت مخابرات خواهند بود.  

وی در ادامه به تصمیمات اتخاذ شده برای تغییرات شرکت مخابرات در سال ۸۸ و اجرای نامناسب این تصمیمات که سبب کاستی‌هایی در ارائه خدمات به مشترکین گردیده است، اشاره کرد.

شریفی با تاکید بر رفع مشکلات و رسیدگی به نارضایتی های عمومی که از وظایف حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری است، بر لزوم پیگیری نارضایتی های عمومی در زمینه های مختلف تاکید کرد‌.

وی در ادامه بیان کرد: نارضایتی‌هایی درحوزه مخابراتی وجود دارد که رفع این نواقص و کمبودها جزو اولویت‌هاست.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به تاثیر تقویت هویت ملی و اسلامی در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: وقتی نتوانیم احساس تعلق اجتماعی و احساس تقویت هویت ملی اسلامی در بین جامعه و نخبگان مان داشته باشیم، تقریباً نمی‌توانیم خدمات مورد نظر را در سبد اعتماد و رضایت عمومی بیاوریم.

 وی بیان کرد: مباحث امید و ایمان، کلید واژه اعتماد و اخیرا موضوع استحاله فرهنگی از اهم فرمایشات مقام معظم رهبری در چند ماه اخیر است، که جزو اولویت‌های کاری ما در استان ‌می‌باشد.

 شریفی تصریح کرد: همه افراد جامعه در یک پازل تعریف می‌شویم و در ایجاد امید، اعتماد و  ارائه خدمات به عموم مردم نباید هیچ نگاه متعصبانه قومیتی، مذهبی و... وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اذعان کرد:  استان سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قراردارد و به کسی اجازه نمی‌دهیم این قطار توسعه را کند یا متوقف بکند.

وی با تاکید بر غلبه اشتراکات بر اختلافات در سطح جامعه تصریح کرد: دامن زدن به مسائل اختلافی بزرگترین خیانت به خودمان و مردم استان است.

شریفی با انتقاد از اینکه هزینه تمام شده یک پروژه در این استان بیشتر از بقیه استان‌ها است، اذعان کرد: هزینه تمام شده مدیریت استان به مراتب از هزینه واقعی، بالاتر است و باید این مسئله را بپذیریم و بدون تعصب با وحدت و همراهی همه اقشار برای حل این مسئله اقدام کنیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول