اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ زن بدسرپرست و بی‌سرپرست لرستانی

مدیرکل دفتر بانوان استانداری لرستان از انعقاد تفاهم‌نامه با فنی‌وحرفه‌ای برای ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ زن بدسرپرست و بی‌سرپرست با اولویت زنان شهرستان دلفان خبر داد.

ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ زن بدسرپرست و بی‌سرپرست لرستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبا ولی پور عالم صبح امروز در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: بر اساس سند تحول ۷ ماموریت برای دفاتر بانوان مشخص شد که با ابتکار استان این ۷ ماموریت به تبدیل ۷ کارگروه تبدیل شد.

وی، کارگروه کسب و کار، کارگروه کسب و کار جمعیت، کارگروه زیست عفیفانه، کارگروه، تحکیم خانواده خانواده، کارگروه نشاط اجتماعی، کارگروه الگوی سوم زن مسلمان و کارگروه حقوق زنان را ۷ کارگروه تشکیل شده عنوان کرد.

مدیرکل دفتر بانوان استانداری لرستان با اشاره به پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶، افزود: همچنین در سال گذشته ۲۵۰۰ بانوان دارای گواهی مهارت برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

ولی پور از انعقاد تفاهم‌نامه با فنی‌وحرفه‌ای برای ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ زن بدسرپرست و بی‌سرپرست با اولویت زنان شهرستان دلفان خبر داد.

وی تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت پیگیری اعطای تسهیلات فرزندآوری و پیگیری راه‌اندازی مرکز دولتی ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی را از جمله اقدامات انجام شده در قرارگاه جوانی جمعیت برشمرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول