اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

5 هزار و 506 مددجوی فارسی از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: برای 5 هزار و 506 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس، سرانه حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

5 هزار و 506 مددجوی فارسی از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرتضی موصلی با بیان اینکه یکی از اقدامات این نهاد در جهت توانمندی افراد جامعه هدف، پرداخت حق بیمه آنان است، اظهار داشت: بانوان بیمه شده با حداقل سن 55 سال و آقایان با حداقل سن 60 سال به شرط دارا بودن 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته شده و از تمامی مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند. 

وی با اعلام اینکه تعداد پنج هزار و 506 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد، بیمه تامین اجتماعی هستند؛ اضافه کرد: سال گذشته تعداد 1921 نفر از زنان سرپرست خانوار بین 45 تا 49 سال جذب جدید داشتیم که از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.(تعداد این افراد در آمار کلی بیمه شدگان ذکر شده است.) 

او ادامه داد: در حال حاضر 6 هزار و 853 نفر از مددجویان دارای بیمه روستایی و عشایر و 78 هزار و 650 نفر نیز بیمه شده فعال شهری در سطح استان هستند که از بیمه سلامت سایر اقشار نظام ارجاع یک، استفاده می کنند و مابقی مددجویان (ساکنین روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر25هزار نفر) دارای دفترچه بیمه خدمات درمانی روستائیان هستند. 

مدیرکل کمیته امداد فارس در پایان یادآور شد: در سال گذشته 1200 نفر و در 3 ماهه سال جاری نیز 146 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بازنشسته و از چرخه حمایتی امداد خارج شدند. 

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول