اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۴۵ طرح صنعتی نیمه کاره استان بوشهر وارد مدار تولید می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در راستای ارتقای بهره‌وری امسال با تامین منابع مالی و رفع موانع ۴۵ طرح صنعتی نیمه کاره این استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد به بهره‌برداری می‌رسد.

۴۵ طرح صنعتی نیمه کاره استان بوشهر وارد مدار تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی صفوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در زمان حاضر۷۲ طرح از طرح‌های نیمه کاره صنعتی استان دارای پیشرفت فیزیکی بالای۴۰ درصد هستند.

وی افزود:بازسازی و نوسازی خطوط تولید، افزایش تولید واحدهای زیر ظرفیت، احیای واحدهای غیرفعال و سرعت بخشی در راه‌اندازی طرح‌های جدید از مهمترین برنامه‌های این اداره کل در سال جاری است.

صفوی در خصوص واحدهای صنعتی که نیاز به بازسازی دارند گفت: از ۴۵ واحد صنعتی شناسایی شده پنج واحد امسال در اولویت بازسازی قرار دارند که تلاش می‌شود مسائل و مشکلات آنها در کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و با تامین مالی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ و رونق تولید و ثبت سفارش مورد بازسازی قرار گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول