اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشکل فاضلاب روستای بنادر پس از ۳۵ سال برطرف شد

دادستان عمومی و انقلاب کرخه گفت: در راستای نظارت بر حقوق عامه و اجرای دستورالعمل‌های زیست محیطی، مشکل فاضلاب روستای بنادر پیگیری و پس از ۳۵ سال مرتفع شد.

مشکل فاضلاب روستای بنادر پس از ۳۵ سال برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش،امین ملکشاهی دادستان عمومی و انقلاب کرخه اظهار کرد: در راستای نظارت بر حقوق عامه و اجرای دستورالعمل‌های زیست محیطی، مشکل فاضلاب روستای بنادر پیگیری و پس از ۳۵ سال مرتفع شد. 
وی ادامه داد:پس از اطلاع از مشکل دفع فاضلاب روستا و با برگزاری جلسات متعدد با بزرگان و معتمدین، کشاورزان و مسئولان اجرایی شهرستان، این معضل بهداشتی و زیست‌محیطی به طور جدی مورد پیگیری قرار گرفت که منتهی به برطرف شدن اساسی این مشکل شد. 
ملکشاهی افزود:برای توسعه شهر و ارتقای کیفیت زیست ساکنین، همه افراد حقیقی و حقوقی باید همراهی و همکاری داشته باشند. 
دادستان عمومی و انقلاب کرخه  گفت:همچنین در این مدت در راستای نظارت بر حقوق عامه با تذکر به مسئولین ذی‌ربط و دعوت از مسئولین استانی، مشکل آب شرب شهر کرخه پیگیری و مرتفع شد، و به‌منظور جلوگیری از بروز تصادفات معابر حادثه‌خیز سطح شهر نیز با ایجاد موانع و حذف دوربرگردان‌های ناایمن، مسیرهای مواصلاتی اصلاح و منجر به کاهش آمار تصادفات شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول