اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ارائه ۲۴ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری در نمایشگاه مشهد ارائه خواهد شد، گفت: حجم این بسته‌ها بالغ بر ۲۴هزار میلیارد تومان خواهد بود.

ارائه ۲۴ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند

«روح‌الله خزایی» معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون برگزاری و حضور منطقه آزاد اروند در دومین نمایشگاه ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس، اظهار کرد: راهبردی که امسال دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در پیش گرفته، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در استان‌های مختلف است که نخستین رویداد اقتصادی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی پایتخت برگزار شد و دومین نمایشگاه نیز از امروز در مشهد مقدس آغاز به‌کار کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری، فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی‌های مناطق آزاد کشور است، گفت: منطقه آزاد اروند در این رویداد اقتصادی، ۱۰۶ بسته سرمایه‌گذاری را برای فعالین اقتصادی ارائه خواهد کرد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری که در این بسته‌ها گنجانده شده است، بالغ بر ۲۴ هزار میلیارد تومان است.

خزایی افزود: بالغ بر یکصد و ۵۰ کالا از تولیدات منطقه که قابلیت صادرات دارند، در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول