اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

کلاهبرداری از بانک‌ها شدنی است؟

همایش جرائم اقتصادی با حضور نماینده دادستان، رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه و مدیر کل دعاوی بانک توسعه تعاون برگزار شد.

کلاهبرداری از بانک‌ها شدنی است؟

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، همایش جرائم اقتصادی با حضور و سخنرانی رسول قهرمانی نماینده دادستان، محمدمسعود یوسفی رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه و حامد دانشجو مدیر کل دعاوی بانک توسعه تعاون برگزار شد.

 

این مراسم عصر امروز به همت بسیج مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در حوزه هنری برگزار شد، در این همایش رسول قهرمانی به بررسی جرم اخلال در نظام بانکی، حامد دانشجو به موضوع آشنایی با مقررات پولشویی و محمدمسعود یوسفی به مبحث مربوط به امور ارزی و بانکی پرداخت. 

در این نشست خلاهای قانونی در رسیدگی به جرایم اقتصادی، تفاوت دیدگاه.ها در تفسیر جرم اخلال، مصادیق جرایم اقتصادی و مشکلات دادرسی در جرایم اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در بخشی از این مراسم، رئیس اداره وکالت تخصصی مرکز وکلا قوه قضائیه به تشریح علل ضعف وکلا در دفاع پرونده‌های مربوط به جرایم اقتصادی اشاره کرد.

همچنین یوسفی دارا بودن سواد فنی برای وکلا در حوزه‌های عملیات بانکی، عملیات صرافی، لجستیک، ترانزیت، امور گمرکی و... را لازمه‌ی دفاع علمی و تخصصی آن‌ها در این گونه پرونده‌ها دانست و به روش‌های تخصصی دفاع و ادله‌ی اثبات تخصصی در پرونده‌های جرایم اقتصادی اشاره کرد.

 

گفتنی است علیرضا مراونی، رئیس کانون بسیج مرکز وکلا قوه قضائیه نیز دبیر علمی این همایش بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول