اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

گره کور طرح انتقال صنوف آلاینده اقلید باز شد

انتظار شهروندان اقلیدی با تحقق یکی دیگر از وعده های مدیریت شهری و آغاز واگذاری زمین به متقاضیان پایان یافت.

گره کور طرح انتقال صنوف آلاینده اقلید باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، طرح انتقال صنوف آلاینده که حدود ۱۷ سال پیش با موافقت نهادهای متولی تصویب شده اما به دلایل مختلفی بر زمین مانده و اجرایی نشده بود با پیگیریهای صورت گرفته توسط مدیریت شهری اقلید به فرجامی خوش منتهی شد. 

 زارع، شهردار اقلید با اعلام خبر مسرت بخش تحقق این وعده صادق به عنوان یکی از دغدغه های اصلی شهرداری، طی فرایندی طولانی و با برگزاری جلسات متعدد چه در اقلید، مرکز استان و حتی تهران گفت: مدیریت شهری اقلید بلافاصله پس از حل اصلی ترین مشکل این طرح یعنی خرید زمین از اداره راه و شهرسازی، با رایزنی ها و مشاوره های انجام شده درخصوص نحوه تخصیص و واگذاری زمین به متقاضیان، سرانجام در جلسه ای که دوشنبه ۲۶ تیرماه در اتاق اصناف برگزار شد قطعات ۱۱۸ نفر از متقاضیانی که دارای مدارک خرید و پرونده ثبت نام بودند، به قید قرعه مشخص شد.

در این جلسه که رئیس شورای اسلامی شهر، نماینده دادستان، نماینده شهرداری، روسای اتاق اصناف و صمت حضور داشتند مقرر شد متقاضیان این ۱۱۸ قطعه جهت انعقاد قرارداد و تحویل زمین در اولین فرصت به شهرداری مراجعه نمایند.

طبق ماده ۱ آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، شهرداری‌ها موظف‌اند به منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آن‌ها، نسبت به صدور حکم انتقال، جابجایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرآیند کار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام نمایند.

پایان پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول