اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آتش در انبار علوفه شاهین‌شهر+عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حریق انبار علوفه کشت و دام قیام در شاهین‌شهر خبر داد.

آتش در انبار علوفه شاهین‌شهر+عکس

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه بعد ازظهر امروز انبار علوفه شرکت کشت و دام قیام در شاهین‌شهر در محور علویجه دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه تاکنون آتش به قسمت نگهداری دام‌ها سرایت نکرده است، افزود: بلافاصله  آتش‌نشانان از شاهین‌شهر، شهرک صنعتی علویجه، دهق، مورچه خورت به همراه تجهیزات راهداری به محل حادثه اعزام شدند.

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه تلاش برای اطفای حریق ادامه دارد، گفت: این چهارمین حریق در واحدهای دامداری استان اصفهان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه حریق تحت کنترل درآمد، عنوان کرد: لودر و ماشین‌های آتش‌نشانی دپوهای علوفه را از هم جدا کردند تا حریق به سایر نقاط سرایت نکند.

 

وی ادامه داد: به جهاد کشاورزی ابلاغ شده است که به واحدهای دامداری تأکید کند که دپوهای علوفه بر روی هم انبار نشود و از همدیگر فاصله داشته باشند و واحدهای دامداری باید نسبت به بیمه کردن واحد خود اقدام کنند.

 

شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه اصول ایمنی باید در چینش علوفه‌ها رعایت شود، تصریح کرد: با توجه به گرمی هوا و وزش تندبادهای فصلی، دامداری‌ها باید اصول ایمنی را رعایت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم به تمام واحدهای دام و طیور، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و واحدهای صنعتی داده شده و موظف هستند سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق نصب کنند.

 

وی بیان کرد: به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دستور جداسازی پوشش‌های خشک از فضای سبز و به باغداران حرص پوشش‌های گیاهی خشک از باغ‌ها، اعلام شده است، در همین راستا منابع طبیعی تیم‌های مراقبت را فعال کرده‌اند و به منظور اجرای طرح‌های پیشگیری و کنترل، با افراد محلی و دهیاری‌ها هماهنگی به عمل آمده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول