اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یادواره‌های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید

استاندار همدان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان گفت: فرمانداران ظرف چند ماه آینده یادواره‌های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

یادواره‌های شهدا را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در ستاد اجرایی کنگره ملی ۸ هزار شهید همدان با بیان اینکه اقدامات و برنامه‌ریزی‌ کمیته‌‌ها باید با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: تمام اقدامات کنگره شهدا از جمله سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهیدان در راستای قیام و مکتب عاشوراست.

وی با بیان اینکه در حوزه یادمان و المان‌ شهیدان در ادارات و دستگاه‌ها خود متولی کار هستند و باید پیگیری لازم را انجام دهند، افزود: المان استادیوم شهدای قدس همدان روز پنج‌شنبه تعیین تکلیف خواهد شد و باید با سرعت مراحل آن در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه در شهرستان‌ها کارهای کنگره باید با جدیت پیگیری شود، اضافه کرد: اگر قرار است یادواره شهدا برگزار شود، باید دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در راستای انسجام این یادواره‌ها تلاش کنند.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده معظم شهدا با هماهنگی بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: از هر اقدام و عملی که به کیفیت برنامه‌های شهرستانی و استانی دومین کنگره شهدا منجر شود، استقبال می‌کنیم.

قاسمی‌فرزاد به کاشت نهال به یاد شهدای گرانقدر در شهرستان‌ها متناسب با اقلیم و محیط اشاره کرد و گفت: در حوزه تالیف کتاب هم اقدامات با سرعت پیگیری شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول