اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی در اصفهان برگزار شد

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تلاش‌های باشگاه، مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی در اصفهان برگزار شد.

مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد ویژه خانه‌های احسان محلات که در سالن ۲۵ ‌آبان ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویکرد‌های‌ همه باشگاه‌های فرهنگی ورزشی توجه به مسؤولیت‌های اجتماعی است در این زمینه همکاری با نهاد‌هایی که در راستای سالم‌سازی نسل نونهال، نوجوان و جوان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی فراگیر فعالیت می‌کنند در دستور‌ کار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرار دارد.

وی افزود:‌ با اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و تلاش‌هایی که از طرف باشگاه انجام شد، فرصتی برای استعدادیابی محله‌های مختلف استان اصفهان فراهم شد و ثمره آن را در این مسابقات مشاهده کردیم.

ساکت تصریح کرد: با توجه به گستره بزرگ استعدادیابی و همچنین ارتباطی که میان این ستاد و باشگاه سپاهان ایجاد شد، می‌‌توانیم در آینده شاهد اتفاقات خوبی برای فوتبال استان باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: بدون شک هیج انسانی، در جایگاه فعلی خود نخواهد ماند، هر کسی می‌تواند با اراده خود آینده‌اش را بسازد.

وی اضافه کرد: همه انسان‌ها در روند زندگی خود با کمبود‌هایی مواجه می‌شوند؛ بزرگ‌ترین چهره‌های داخلی و خارجی در تمام عرصه‌ها، با رنج، تلاش و سخت‌کوشی موفق به تغییر وضعیت در زندگی خود شدند.

به گزارش فارس، دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی از ۱۵ خرداد با حضور ۱۸۵ تیم و ۱۰۰۰ بازیکن در سطح محلات آغاز شد که پس از آن ۲۲ تیم به مرحله استانی راه یافتند؛ مسابقات پایانی در ۲ رده نوجوانان و جوانان برگزار شد که در هر ۲ رده تیم علمدار کارگر کاشان به قهرمانی دست یافت.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول