اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه فلسطینی: دعوت بایدن از نتانیاهو، توهم برخی درباره اختلاف بین آمریکا و اسرائیل را متلاشی کرد

به دنبال دعوت رئیس جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به واشنگتن، «جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین» تاکید کرد این دعوت، توهم برخی درباره اختلافات واشنگتن و تل‌آویو را متلاشی کرد.

گروه فلسطینی: دعوت بایدن از نتانیاهو، توهم برخی درباره اختلاف بین آمریکا و اسرائیل را متلاشی کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین»، ظهر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای به دعوت رئیس جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

رسانه‌های صهیونیستی طی روزهای گذشته خبر داده بودند که رئیس جمهور آمریکا به جای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم برای سفر به واشنگتن دعوت به عمل آورده است که این مسئله از مخالفت آمریکا با سیاست‌های تل‌آویو حکایت دارد.

به دنبال انتشار این اخبار، رئیس جمهور آمریکا دیشب در گفت‌و‌گوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» از او برای سفر به آمریکا دعوت کرد.

جبهه دموکراتیک در واکنش به دعوت نتانیاهو گفت: «این دعوت، بسرعت توهم افرادی را که روی اختلافات آمریکا و اسرائیل حساب کرده بودند، متلاشی کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «پایه‌های راهبردی نظامی، امنیتی و سیاسی که دو طرف را متحد می‌کند، بسیار قوی‌تر از هر گونه اختلاف تاکتیکی است؛ اختلافات تاکتیکی‌ای که گهگاه سر بیرون می‌آورند و بسرعت هم دو طرف برای آن‌ها راه‌حل پیدا می‌کنند».

این جبهه همچنین اضافه کرد: «کسانی که بسرعت روی اختلافات بایدن و نتانیاهو توهم‌هایشان را بنا کردند، پاهایشان هنوز روی زمینی سست قرار دارد؛ زمینی که آن‌ها را در یک راهبرد سیاسی که از شرط‌بندی روی وعده‌های آمریکا و تضمین‌های سیاسی آن‌ رهایی بخشد، استقرار نیافته است. این توهم‌ها بسرعت در اولین پیچ متلاشی می‌شوند به‌گونه‌ای که منافع آمریکا و اسرائیل همواره بالاتر از هرگونه منافع دیگر در منطقه قرار می‌گیرد».

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: «در شرایطی که آمریکا به ما وعده‌های دروغین می‌دهد و از هر نوع حمایتی از اشغالگران دریغ نمی‌کند، بایست همه ما بخصوص افرادی که روی آمریکا حساب می‌کنند، از این مسئله که همواره تکرار شده است، درس بگیریم. تنها شکل این تکرارهاست که با یکدیگر تفاوت دارند.»

پایان پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول