اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

۱۴۴ روستا در استان مرکزی زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با بیان اینکه در مرحله اول آبرسانی پایدار ۶۷ روستای استان زیر پوشش قرار گرفتند، از آبرسانی به ۱۴۴ روستای دیگر در استان در قالب طرح جهاد آبرسانی خبر داد.

۱۴۴ روستا در استان  مرکزی زیر پوشش جهاد آبرسانی قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حشمت اله عباسی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌‌های آبرسانی استان اظهار داشت: در مرحله اول آبرسانی پایدار ۶۷ روستای استان زیر پوشش قرار گرفتند که در مرحله دوم آبرسانی به ۱۴۴ روستا با ۹۳۰ میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در طول سه سال تامین می‌شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها با توجه به دغدغه‌های آنها بود که در این راستا رفع مشکل آب در دستور کار قرار گرفت و به این منظور از ظرفیت سپاه نیز استفاده شد.

مدیرعامل آبفای استان مرکزی تامین آب شرب روستاها را اقدامی جهادی برشمرد و افزود: یکی از اولویت‌های دولت مردمی با آغاز به کار دولت سیزدهم رفع محرومیت از چهره روستاها است که در این راستا رفع مشکل آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و به این منظور با همکاری و تعامل با بسیج سازندگی، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، آبرسانی به روستاها در کمترین بازه زمانی در حال انجام است که این امر بیانگر تلاشی جهادگونه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول