اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجدید میثاق مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن با شهدا

نیما نکیسا مدیر‌عامل جدید باشگاه ذوب‌آهن کار خود را با حضور در خانه شهیدخرازی و گلستان شهدا آغاز کرد.

تجدید میثاق مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیما نکیسا، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن در نخستین گام پس از معرفی به عنوان مدیرعامل باشگاه با حضور در خانه سردار شهید والامقام حسین خرازی با مادر این سردار شهید دیدار و برای آغاز به کار در دیار زاینده رود طلب دعای خیر کرد؛ مادر سردار شهید خرازی برای وی و تیم ذوب‌آهن آرزوی موفقیت کرد.

همچنین مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی پس از آن با حضور در گلستان شهدای اصفهان و حضور بر مزار سرداران شهید حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همکاری ذوب‌آهن با بسیج ورزشکاران برای شکوفایی ورزش استان

مدیرعامل جدید سبزپوشان با سرهنگ وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و روح الله معظم، مدیرعامل باشگاه  فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این جلسه  سرهنگ وحید رجبی با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید باشگاه و تقدیر و تشکر از علی احسانی، مدیرعامل سابق پرتلاش و سخت کوش و بی ادعای باشگاه، در خصوص دغدغه‌های ورزش استان و انتظارات هیات‌های ورزشی، نخبگان ورزش و مربیان استعداد پرور و ملی‌پوشان از باشگاه‌های بزرگ فرهنگی ورزشی استان با مدیرعامل جدید باشگاه گفت‌وگو کرد.

نکیسا نیز با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه ورزش استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: این ظرفیت‌ها با فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات شکوفا شود؛ باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با همکاری بسیج ورزشکاران می‌تواند در عرصه‌های مختلف ورزش استان در جهت رشد و شکوفایی قدم بردارد.

در پایان این دیدار لوح تبریک مسؤول بسیج ورزشکاران استان به نیما نکیسا مدیرعامل جدید ذوب‌آهن اهدا شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول