اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: امنیت پایدار در کردستان برقرار است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: به همت پاسداران و نیروهای سپاه، امنیت پایدار بعنوان زیرساخت تمامی فعالیت‌ها در کردستان برقرار است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: امنیت پایدار در کردستان برقرار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان اظهار داشت: در مدت ۲۰ روزی که توفیق خدمت در سپاه کردستان دارم، دریافتم آحاد شیعه و سنی کردستان و نیروهای این استان از تواضع و اخلاص و روحیه مهمان‌نوازی برخوردارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ابراز امیدواری کرد، در کنار مردم و سایر نیروها وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

سردار گشتاسبی با عنوان اینکه ما در کردستان دو ماموریت امنیت و بسیج را برعهده داریم، تصریح کرد: اولین ماموریت اساسی سپاه در کردستان برقراری امنیت است که زیرساخت تمامی برنامه‌ها و کارها در استان است.

وی افزود: دشمن سال‌های سال است تلاش می‌کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: حضور ما و آحاد رزمندگان سپاه بیت‌المقدس حاکی از آن است که ماموریت اصلی پاسداران در کردستان ایجاد امنیت به عنوان بستر تمامی فعالیت‌هاست.

وی در ادامه گفت: امروز به برکت تلاش‌های رزمندگان و با راهنمایی‌های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان کردستان در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم زده‌اند و این ماموریت همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار گشتاسبی ماموریت دوم سپاه در کردستان را مسئله بسیج دانست و گفت: امنبت و بسیج دو مسئله مهم هستند که امروز تلاش همه برای امنیت و کار بسیج رسالت سنگینی است.

وی اضافه کرد: کمتر اتفاق افتاده فردی بعنوان پاسدار وارد سپاه شود و در سخت‌ترین منطقه کردستان خدمت نکرده باشد‌.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول