اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رفع تداخل ۶۴ درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بر اساس آماری، ۶۴ درصد پلاک‌های اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شده و تنها ۳۶ درصد آن باقی مانده است.

رفع تداخل ۶۴ درصد پلاک های اراضی کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین عطایی صبح امروز در بیست و هشتمین نشست قرارگاه صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی که به صورت وبیناری و با حضور رضا افلاطونی رییس سازمان امور اراضی برگزار شد، اظهار کرد: ۴۴۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین در قالب ۶۳۹ پلاک رفع تداخل شده است. 

وی افزود: تعداد پلاکهای باقی مانده برای رفع تداخل اراضی کشاورزی در این استان ۳۷۳ پلاک است. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: بر اساس آماری ۶۴ درصد پلاکهای اراضی کشاورزی استان قزوین رفع تداخل شده و تنها ۳۶ درصد آن باقی مانده است. 

این مسوول اضافه کرد: تعداد کل پلاکهای اراضی کشاورزی استان قزوین یک هزار و ۲۰۲ پلاک به مساحت ۴۹۰ هزار هکتار بوده که با کسر ۱۹۰ پلاک مستثنیات، یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل خواهد بود. 

عطایی ادامه داد: قرارگرفتن برخی از پلاکها در مناطق کوهستانی کار را برای کارشناسان و تفسیر کنندگان نقشه دشوار ساخته و روند را کمی طولانی کرده است. 

وی در پایان گفت: یکی دیگر از مشکلات ما در کارها وجود ۱۵۰ پلاک فاقد عکس است که باید عکسهای هوایی دهه ۵۰ برای آن تامین شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول