اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده پاتاوه دهدشت جاده‌ای است که ارزش این جاده اکنون ۹۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

محمد راستا در حاشیه آیین افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت که با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: طول این راه ۱۴۶ کیلومتر و راه اصلی درجه یک بوده که آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از ابتدا تاکنون ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این جاده هزینه شده است یادآور شد: ارزش این جاده اکنون ۹۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود که حدود ۱۰ کیلومتر تونل در آن احداث شده و بیش از ۱۵ پل بزرگ در آن تعبیه شده است.

وی با بیان اینکه این جاده بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است گفت: دسترسی استان‌های مرکزی کشور به بنادر جنوبی را آسان و طول مسیر را بسیار کم می‌کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه تعداد ۴۰۰ روستا در بخش‌های مختلف استان راه دسترسی آسان و سریع پیدا می‌کنند گفت: تا پیش از این برای دسترسی به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد روستاییان سخت و طولانی را می‌بایست طی می‌کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به فاز دوم این جاده نیز اشاره کرد و گفت: باند دوم آن بعد از بهره‌برداری از باند اول و در آینده نزدیک مورد مطالعه قرار می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول