اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مراسم شال‌اندازی پیرغلامان عزای حسین(ع) در نیشابور

مسئول برنامه شال‌اندازی پیرغلامان اهل بیت گفت: امشب مراسم شال اندازی عزای حسین(ع) با حضور پیرغلامان و ذاکرین اهل‌بیت منزل سیدعلی درودی پدر شهید سید سعید درودی برگزار شد.

مراسم شال‌اندازی پیرغلامان عزای حسین(ع) در نیشابور

عباس عراقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: بیش از ۱۰ سال است که برای ورود به محرم مراسم شال‌اندازی را در منزل یکی از خانواده‌های شهدا برگزار می‌کنیم.

مسئول برگزاری مراسم شال‌اندازی ادامه داد: امسال مراسم ورود به محرم در منزل پدر شهید سید سعید درودی برگزار می‌شود تا سیدعلی درودی که از مداحان اهل بیت هستند لباس مشکی و شال عزا را به تن پیرغلامان و جوانان مداح بیندازند.

 

سید علی درودی پیرمرد ۸۵ ساله نیشابوری در حالیکه با شنیدن نام امام حسین(ع) اشک‌هایش جاری می‌شد، شال‌های عزا را بر گردن جوانان مداح، پیرغلامان و ذاکرین اهل بیت‌ انداخت.

 

پدر شهید سید سعید درودی با بیان اینکه هر چقدر بی‌قراری به حسین بیشتر باشد نزدیکی به خدا بیشتر است، تاکید کرد: هرگز کلام سردار شهید سلیمانی را از یاد نبرید "ما ملت امام حسینیم" ما هر چه داریم از حسین است.

 

گفتنی است در پایان مراسم به پدر شهید سید سعید درودی تابلویی مزین به نام اهل‌بیت اهدا شد.

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول