اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون نظارت‌ بر فعالیت نمایندگان و مدیران در سطح استان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون نظارت‌ بر فعالیت نمایندگان و مدیران در سطح استان بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون نظارت‌ بر فعالیت نمایندگان و مدیران در سطح استان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون نظارت‌ بر فعالیت نمایندگان و مدیران در سطح استان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی : بسیج یعنی آن عنصر دلسوزی که کشور را متعلق به خود و آینده را وابسته‌ی به تلاش خود می داند؛ نگران است، چون صاحبخانه است. (31/02/1386)

    مردم شریف استان فارس

    سلام علیکم

    همان طور که حضرت امام خمینی (ره) در فرمان تاسیس بسیج دانشجویی فرمودند: «حضور شما در صحنه‌ها موجب می‌شود که ریشه ضدانقلاب در تمامی ابعاد از بیخ و بن قطع گردد.» ، دانشجویان انقلابی همواره نسبت مسائل و ابعاد مختلف کشور و جامعه دغدغه مند بوده و در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و استیفا حقوق مردم کنشگری نموده اند. کما این که در عرصه جهاد ، پیشگام خدمت رسانی ، در عرصه فرهنگ پیشگام تربیت انسان هایی با جهان بینی اسلام ناب محمدی ، در عرصه علم پیشگام پیشرفت و در عرصه سیاسی و اجتماعی پیشگامان رهایی بوده اند.

با این حال ، همان طور که دور از ذهن به نظر نمی رسد ، جریان هایی در داخل و خارج این دغدغه مندی که در تعارض با منافع آنان است را برنتابیده و در تلاش هستند با محدود نمودن این شجره طیبه نیل به نیات و اهداف خود را تسهیل نمایند!

اما بدیهیست که فرزندان انقلاب ، نسبت به ارزش ها ، اصول و منویات رهبر معظم انقلاب مسامحه ننموده و عهد اخوتی با هیچ شخصیتی ندارند و درصورت مشاهده هر گونه ترک فعل ، عدم تحقق وعده ها و پاسخگویی ، تخلفات اداری ، سواستفاده از جایگاه و دخالت در انتصابات به خصوص در بزنگاه ها مثل ایام نزدیک به انتخابات ، چشم پوشی ننموده و به صورت شفاف با شما ، ولی نعمتان این نظام ، سخن خواهند گفت.

لذا باید متذکر بشویم به دنبال بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان داراب که اجرای قانون و منویات رهبر انقلاب با محوریت انتصابات را مطالبه نموده بودند ، موجب تکدر خاطر برخی از آقایان شده است! بر اساس آنچه در متن این بیانیه گذشت ، یادآور می شویم مسئولین در تمام سطوح به انجام وظایف ذاتی خود مشغول باشند و از دخالت و پرداختن به حواشی حذر نمایند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس تمامی مسائل استان را رصد و از کنشگری رده های شهرستانی حمایت کامل خود را اعلام می‌دارد.

والعاقبه للمتقین

شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی استان فارس

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول