اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قول معاون وزیر جهاد برای پی‌گیری ساخت سد در چاروسا

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: موضوع ایجاد سد را با وزارت نیرو در میان خواهیم گذاشت.

قول معاون وزیر جهاد برای پی‌گیری ساخت سد در چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه برنامه های حضور ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در کهگیلویه و بویراحمد هر یک از معاونین و نمایندگان وزیران در یکی از بخش ها و شهرستان ها حضور پیدا کردند.

بخش چاروسا که یکی از بخش های بزرگ استان بود هم از این موارد بی‌نصیب نبود و معاون امور بانوان ریاست جمهور در این حاضر شدند و مشکلات بانوان این بخش را بررسی کردند.

 خزعلی معاون امور بانوان در جمع بانوان شهر قلعه رئیسی حاضر شدند و مشکلات آنها را بررسی کردند.

مجید موسوی مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل امور استان‌ها در بازدید از دو بخش چاروسا و دیشموک در جمع مردم این مناطق اظهار کرد: علی‌رغم همه مشکلات، اما مورد استقبال مردم منطقه قرار گرفتیم و باید قدردان مردمی که نظام را حمایت می‌کنند باشیم.

مدیرکل امور استان‌ها در جهاد کشاورزی مشکلات این دو بخش را در دو قسمت عنوان و تصریح کرد: برخی را در استان پیگیری و نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: برخی مشکلات ملی هستند، بایداعتبارات آن‌ها برآورد و طرح مشخص شود و در صورتی مشکلی نداشته باشد پیگیر و مشکل آن را برطرف خواهیم کرد.

موسوی بیان کرد: رویه دولت آیت‌الله رئیسی پیگیری مشکلات و رفع آن‌هاست.

مدیرکل امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی در قلعه رئیسی در پاسخ خبرنگار فارس در خصوص احداث سد در این مناطق گفت: احداث سد خواسته عمومی مردم این منطقه است که باید با کمک امور آب این موضوع در مطالعات وزارت خانه جهاد کشاورزی و وزارت نیرو قرار بگیرد تا این خواسته عمومی محقق شود.

وی زمین های حاصلخیز را مهمترین ظرفیت این منطقه دانست و تاکید کرد: به مردم این بخش ها قول دادیم که مشکلات کشاورزی آنها را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول