اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوش خزعلی برای مجردهای دهه شصتی

معاون امور بانوان ریاست جمهوری گفت: برای مجردین دهه شصت در شرف ازدواج تسهیلات ویژه جهیزیه، تسهیلات ویژه ازدواج، تسهیلات شغلی، بیمه زوجین در نظر گرفته شده است.

خبر خوش خزعلی برای مجردهای دهه شصتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور در سفر دوم هیات دولت به استان  کهگیلویه وبویراحمد با حضور در روستای طولیان کهگیلویه از کارگاه تولیدی پوشاک یوتاب  بازدید به عمل آورد.

خزعلی افزود: در راستای اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی، بازارچه تولید مختص بانوان در سه شهرستان استان ساخته می‌شود.

وی خبر خوشی دیگر هم برای بانوان استان داشت و اظهار کرد: برای مجردین دهه شصت در شرف ازدواج تسهیلات ویژه جهیزیه، تسهیلات ویژه ازدواج، تسهیلات شغلی، بیمه زوجین در نظر گرفته شده است.

همچنین انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در مراسم جشن ازدواج و اهدای ۳۱۳ جهیزیه که به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها در مصلی یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه در جمعی حضور دارم که از خوب کردن حال دیگران لذت می‌برند و برای کمک به زندگی جوانان در تلاش هستند، اظهار کرد: امیدوارم با گسترش این سنت حسنه و دوری کردن از تجمل‌گرایی در سال جدید شاهد خبر‌های خوشی برای جوانان باشیم.

محمد جواد فولادپور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با بیان این‌که بسیاری از خیرین از وضعیت فقر در کهگیلویه و بویراحمد اطلاع ندارند، گفت: اقدامات بزرگی می‌توان انجام داد، اما باید پذیرفت بسیاری از مشکلات را دولت نمی‌تواند حل کند، پس بهتر است از ظرفیت خیرین در سطح ملی استفاده شود که این امر نیاز به فراخوان از سوی رسانه‌ها دارد.

وی گفت: در زمینه ترویج ازدواج آسان با تامین جهیزیه، تاکنون ۱۱۹ هزار زوج را عازم خانه بخت کرده‌ایم. برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ زن خودسرپرست کارآفرینی شده است. حدود چهار هزار و ۳۰۰ زندانی غیرعمد را آزاد کرده‌ایم و همین مجموعه ۲۰ موکب را در مرز‌های ایران و عراق ایجاد می‌کند تا رفاه عزاداران را فراهم کند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول