اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کارخانه قند یاسوج با حضور رئیس جمهور احیا شد+فیلم

کارخانه قند یاسوج پس از سال‌ها رکود با حضور رئیس جمهور به چرخه تولید بازگشت و کام کارگران شیرین شد.

کارخانه قند یاسوج با حضور رئیس جمهور احیا شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کارخانه قند به عنوان نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها رکود به همت ستاد اجرایی و با حضور رئیس جمهور به چرخه تولید بازگشت.

شایان نادری مدیرعامل ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: کارخانه سال ۹۳ راکد شد و پس از سفر آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه در بهمن ۹۹ و تاکید بر رفع مشکلات کارخانه، نماد صنعت استان رسما در اردیبشهت ۱۴۰۰ برای راه‌اندازی تحویل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) شد.

وی بیان کرد: این واحد صنعتی در کوه‌تاترین زمان با تکیه بر متخصصین و کارگران قبلی کارخانه، اورهال شد امروز فاز تصفیه شکری آماده بهره‌برداری می‌شود، و بخش چغندری با کشت چغندر وارد خط تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه به وعده‌ای که به مردم دادیم عمل کردیم، گفت:کارخانه قند با دو هزار میلیارد تومان اعتبار مجددا احیاء شد و با احیاء این کارخانه ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شد.

گفتنی است همزمان با احیاء کارخانه قند، چندین واحد صنعتی راکد با کمک دولت به چرخه تولید بازگشت و جشن احیاء واحدهای راکد با احیاء دوباره کارخانه قند برگزار شد.

 

 

 

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول