اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان گندم‌کار در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید سعید راد مدیرعامل شرکت تخصصی بازرگانی دولتی ایران در سفر هیات دولت به دیشموک و چاروسا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای پرداخت بهای گندم کشاورزانی که محصول خود را تحویل مراکز خرید تضمینی دادند، وجود ندارد و در حال حاضر بخش عمده‌ای از این مطالبات در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و بقیه آن نیز در دست پرداخت است.

معاون وزیر جهاد و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رکوردشکنی تاریخی خرید تضمینی گندم در این استان خبر داد و افزود: برای اولین بار خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از مرز ۷۵ هزار تن گذشته و این در حالی است که خرید این محصول استراتژیک همچنان ادامه دارد.

راد این موفقیت را نشانی از نگاه جهادی در مدیریت دانست و از همه عوامل دخیل به ویژه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول