اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توسعه آبرسانی به روستاهای ملایر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه توسعه آبرسانی به روستاهای ملایر در حال انجام است گفت:۱۳۴ روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارند.

توسعه آبرسانی به روستاهای ملایر

فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ۱۳۴ روستای ملایر زیر پوشش خدمات آب و فاضلاب قرار دارند اظهار کرد: طی یک سال اخیر در حوزه آبرسانی اقدامات مثبتی در شهرستان انجام شد که از آن جمله حفر ۹ حلقه چاه در روستاهای حرم‌آباد، بوربور، علی‌آباد، چشمه ساران، پیرخداوردی، مهدی‌آباد، کمری، منگاوی و الفاووت است.

وی ادامه داد: این آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان انجام شد که در صورت تخصیص و تامین اعتبار به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید‌ تا بخشی از مشکلات مردم در روستاهای این شهرستان رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان یادآور شد: همچنین در این مدت سه حلقه چاه لایروبی و بهسازی شده و کارهای تجهیز برخی از این چاه‌ها در حال انجام است.

وی افزود: در دو روستای سیاچغا و عشاق ملایر دو مخزن آب با حجم ذخیره ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان احداث شد.

پایان پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول