اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

قرعه‌کشی واگذاری 110 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری انجام شد

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۱۱۰ قطعه زمین رایگان در ۹ شهر استان به تعدادی از متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت انجام شد.

قرعه‌کشی واگذاری 110 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، حسین‌علی مقصودی گفت: در طرح جوانی جمعیت تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۴۲۰ نفر پایش و واجد شرایط اعلام شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: بر این اساس در گام نخست ۱۱۰ قطعه زمین رایگان به صورت قرعه‌کشی به متقاضیان واجد شرایط اهدا می‌شود و این افراد می‌توانند پس از انجام مقدمات قرارداد واگذاری، فرایند ساخت و ساز را آغاز کنند و از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نیز مانند سایر متقاضیان برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: بر اساس قرعه‌کشی، ۵۶ قطعه زمین در شهر بروجن، ۲۱ قطعه در شهر سامان، هشت قطعه در شهر هفشجان، هفت قطعه در شهر فرخشهر، پنج قطعه در شهر گهرو، سه قطعه در شهر شلمزار، چهار قطعه در شهر یانچشمه و در شهر نقنه و گندمان سه قطعه به متقاضیان واگذار می‌شود.

مقصودی با بیان اینکه این زمین‌ها به‌ صورت رایگان به متقاضیان واگذار می‌شود و طبق قانون، هزینه آماده‌سازی زمین‌ها از متقاضیان دریافت می‌شود، گفت: این هزینه‌ها برای بهبود رفاه خانواده‌ها به مدت هشت سال تقسیط می‌شود و پس از تسویه کامل، سند رسمی زمین به نام فرد متقاضی زده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پایان عنوان کرد: متراژ این زمین‌ها بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ متر است و ارزش این قطعه زمین‌ها نباید بیشتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شود، در غیر این صورت این زمین‌ها باید بین ۲ متقاضی تقسیم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول