اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳۴ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان‌شمالی روکش آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی ۳ ماه سال جاری ۳۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

۳۴ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان‌شمالی روکش آسفالت شد

به گزارش فارس از بجنورد، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۳۴ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی خراسان‌شمالی در ۳ ماه نخست آسفالت و روکش آسفالت شد.

وی گفت: این اقدام با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است. 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در این بازه زمانی، ۳۴ هزار و ۲۰۰ متر عملیات درزگیری در راه های اصلی و شریانی خراسان شمالی انجام شده است.

وی به صرف ۴ هزار و ۸۸۶ تن آسفالت در پروژه های حوزه نگهداری راه اشاره کرد و گفت: در این مدت روکش آسفالت محور بجنورد - اسفراین به طول ۲.۷ کیلومتر، اسکرابسیل محورهای استان به طول ۲۰ کیلومتر و آسفالت واریانت دربند شهرستان مانه و سملقان به طول ۱.۷ کیلومتر اجرا شد. 

 مشتری افزود: همچنین روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ در محور شیروان - فاروج به طول ۹.۶ کیلومتر با صرف ۴۴ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

وی به پروژه های در دست اقدام حوزه نگهداری راه نیز اشاره کرد و لکه گیری و درزگیری حد فاصل محور شیروان - بجنورد، بهسازی محور بجنورد - جنگل گلستان، بهسازی محور جاجرم - سنخواست - اسفراین و بازیافت سرد درجا با سیمان و روکش آسفالت محور گرمه - سنگ سوراخ را از جمله این پروژه ها دانست و اظهار داشت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان های شیروان و فاروج از پروژه های دیگر است.

وی ادامه داد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت محورهای اسفراین - سبزوار و چمن بید - گرمه، عملیات حفاظتی سیل کت امولسیونی و عملیات روکش آسفالت با دانه بندی باز و توپکا محور بجنورد اسفراین گردنه اسدلی - اسفراین (قطعه ۱) نیز در دست اقدام است.

این مسئول تصریح کرد: تا پایان تابستان امسال ۸۰ کیلومتر راه اصلی و شریانی استان بهسازی و روکش خواهد شد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول