اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش قابل توجه کودک همسری، طلاق و خودکشی در زنجان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان از کاهش قابل توجه میزان کودک همسری و کودکان بازمانده از تحصیل، کاهش رتبه خودکشی استان از ۱۰ به ۱۶ و کاهش نسبی وضعیت طلاق در این استان خبر داد.

کاهش قابل توجه کودک همسری، طلاق و خودکشی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان بازدید و ضمن تقدیر از کارکنان بهزیستی و تبریک هفته بهزیستی بر تلاش بیشتر در راستای بهبود وضع آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه، سیاست دولت مردمی در استان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و انطباق برنامه‌های فرهنگی با فعالیت‌های اجتماعی است گفت: تحکیم بنیان خانواده، ارتقای نشاط و سرمایه اجتماعی، تقویت هویت ایرانی - اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی از مهمترین اهداف فعالیت‌های اجرای نقشه مهندسی فرهنگی در استان است.

وی در این بازدید با اعلام کاهش قابل توجه میزان کودک همسری و کودکان بازمانده از تحصیل، کاهش رتبه خودکشی استان از ۱۰ به ۱۶ و کاهش نسبی وضعیت طلاق، یکی از دلایل این تغییرات را از نتایج هدف‌گذاری و اقدامات اثر گذار دفتر امور اجتماعی استانداری با مشارکت دستگاه‌های ذیربط ارزیابی کرد.

رفیعی با بیان اینکه در برخی آسیب‌های اجتماعی مهم‌، نسبت به سال۱۴۰۰ اوضاع بهتر شده است و به میانه آمارهای کشوری رسیده‌ایم،  گفت: رساندن این آمار به جایگاه مطلوب‌تر، مسوولیت بهزیستی را دو چندان می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: گام‌های خوبی برای ایجاد زیر ساخت‌هایی مانند کمپ ماده ۱۶، مجتمع اردوگاهی متکدیان و تجهیز مرکز اورژانس اجتماعی برداشته شده است که این اقدامات قطعا منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول