اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

قتل بخاطر اختلافات خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار از دستگیری مردی 41 ساله خبر داد که به دلیل اختلاف خانوادگی، خواهرزاده‌ 17 ساله خود را به قتل رسانده بود.

قتل بخاطر اختلافات خانوادگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهچنار، سرهنگ "لطف‌الله محمّدی" در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته بیست و چهارم تیرماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقودی دختری جوان در یکی از محله‌های شهر قائمیه ، بلافاصله مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دختر بخت برگشته بعد ظهر روز گذشته منزل را به مقصد خانه عمویش ترک کرده و بعد از آن هیچ مراجعتی نداشته و ناپدید شده است.  

سرهنگ محمدی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، مأمورین با اخذ مجوز قضائی و تحقیقات میدانی با ورود به منزل عموی دختر مفقود شده از وی تحقیق، نامبرده در ابتدا از حضور دختر برادر خود اظهار بی اطلاعی نمود، لیکن پس از بازرسی از منزل آثار خون در درون صندوق عقب خودرو متعلق به وی مشاهده شد. 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مأمورین با مشاهده آثار و ادله جرم بلافاصله نسبت به دستگیری عموی دختر اقدام و آن را به مقر انتظامی انتقال دادند، تصریح کرد: فرد دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و پلیسی به قتل دختر 17 ساله (خواهر زاده‌اش) از طریق خفه کردن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کوه چنار با اشاره به اینکه قاتل 41 ساله مقتول را با خودرو خودش به اطراف یکی از روستاهای این شهرستان انتقال و رها کرده بود، گفت: حسب دستور قضائی، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی با برادر خود (پدر مقتول) عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

قتل به خاطر یک گرم شیشه 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتلی که به خاطر یک گرم شیشه، دوست 40 ساله خود را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در بیستم تیرماه سال جاری در یکی از محله‌های شیراز بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که فردی به هویت معلوم که دوست مقتول بوده با ضربات سلاح سرد وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس اگاهی استان ادامه داد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل قتل به صورت ویژه آغاز و ماموران موفق شدند پس از 4 روز قاتل 43 ساله را شناسایی و وی را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را معامله بر سر یک گرم مواد مخدر از نوع شیشه عنوان کرد، اظهار داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

پایان پیام/خ/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول