اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فضای شهر بوی محرم می‌گیرد

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر، چهره شهر سیاه‌پوش و فضاسازی توسط شهرداری انجام می‌شود.

فضای شهر بوی محرم می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بهروز محمدپور گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر، چهره شهر سیاه‌پوش و فضاسازی توسط شهرداری انجام می‌شود.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در راستای سپاه‌پوش کردن سیمای شهر امسال ۱۵ هزار متر ریسه و یک‌هزار و ۵۰۰ عدد پرچم مشکی در شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ پایه اهتزاز نیز در شهر سیاه‌پوش می‌شود، افزود: پرچم عزای امام حسین(ع) در تپه نورالشهدا، میدان کوهرنگ و ورودی جدید میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به اهتزاز در می‌آید.

محمدپور با اشاره به برگزاری مراسم ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در جوار قبور شهدای گمنام شهرکرد بیان کرد: بنرهای ویژه ماه محرم در پایه‌های فرهنگی در ورودی شهر منظریه و آرامستان بهشت رحمت  نیز نصب می‌شود.

وی گفت: علاوه‌ بر سیاه‌پوش کردن سطح شهر، فضاسازی درون سازمانی در سازمان‌های ۹گانه، شهرداری مرکزی و پایانه مسافربری آزادی و مناطق یک و ۲ انجام می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول