اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نوزاد عجول لرستانی قبل از رسیدن اورژانس بر بالین مادر متولد شد

رئیس اورژانس لرستان گفت: با توجه به شروع مراحل زایمان، کارشناسان تریاژ تلفنی اورژانس ضمن کاهش استرس تماس گیرنده با راهنمایی موثر و آموزش به موقع نوزاد پسر به دنیا آمد.

نوزاد عجول لرستانی قبل از رسیدن اورژانس بر بالین مادر متولد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محسن آدینه‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز در پی تماس با مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس مبنی بر آغاز دردهای زایمانی مادر باردار ۳۳ ساله در جاده ایواندره شهرستان سلسله، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود: با توجه به شروع مراحل زایمان، کارشناسان تریاژ تلفنی اورژانس ضمن کاهش استرس تماس گیرنده با راهنمایی موثر و آموزش به موقع نوزاد پسر به دنیا آمد.

سرپرست اورژانس استان ادامه داد: زایمان قریب الوقوع یکی از موارد فوریت‌های پزشکی است و رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اقدامات خودسرانه از مهمترین نکات موثر در موارد مشابه است.

آدینه‌وند تصریح کرد: نوزاد عجول قبل از رسیدن پرسنل عملیاتی اورژانس بر بالین مادر متولد شد و پس از معاینات و اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌ پزشکی با علائم حیاتی نرمال به بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر انتقال یافتند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اورژانس، بیان کرد: در چهار ماهه گذشته سه نوزاد در شرایط زایمان اورژانسی و قبل از رسیدن به مراکز درمانی به مادر یاری رساندند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول