اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

وزیر بهداشت به تاجیکستان سفر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور انجام سفری دو روزه وارد تاجیکستان شد.

وزیر بهداشت به تاجیکستان سفر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور انجام سفر دو روزه وارد «دوشنبه» شد و مورد استقبال گرم مقامات وزارت تندرستی و حفاظت اجتماعی تاجیکستان قرار گرفت.

وی در بدو ورود گفت که از فراهم شدن فرصت سفر به تاجیکستان خوشحال بوده و اطمینان دارد که نزدیکی فرهنگی و زبانی به رشد و گسترش همکاری‌های میان دو کشور در حوزه سلامت کمک خواهد کرد.

عین‌اللهی همچنین گفت که امیدوار است طی دیدار و مذاکرات با مقامات تاجیکستان در خصوص تعمیق تعاملات در بخش‌های مختلف حوزه سلامت از جمله صادرات تجهیزات پزشکی و دارویی و انجام همکاری‌های مشترک به توافقات خوبی برسند.

«غفور محسن‌زاده» معاون اول وزارت تندرستی و حفاظت اجتماعی تاجیکستان نیز اظهار اطمینان کرد که با سفر هیات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران در رأس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمینه‌های بیشتری برای تقویت همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله تولید و عرضه تجهیزات پزشکی و دارویی، گسترش گردشگری سلامت، تبادل تجربیات در زمینه‌های مختلف مورد علاقه و آموزش پزشکی فراهم خواهد شد.

وزیر بهداشت ایران طی این سفر با نخست وزیر و زیر تندرستی و حفظ اجتماعی تاجیکستان ملاقات و همچنین از مراکز بهداشتی- درمانی و آموزشی  این کشور بازدید خواهد کرد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول