اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

تسریع در انجام مبادلات تجاری کشاورزی ایران و چین

در سفر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی به همراه هیات ایرانی به چین، بر تسریع در انجام مبادلات تجاری و صادرات و واردات محصولات کشاورزی بین 2 کشور تاکید شد.

تسریع در انجام مبادلات تجاری کشاورزی ایران و چین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، شاهپور علائی‌مقدم معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در سفر به چین در همایش کمیسیون مشترک تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی ایران و وزیر بازرگانی چین شرکت کرد.

در این سفر برای تسریع در مبادلات تجاری و صادرات و واردات محصولات کشاورزی بین دو کشور، مذاکراتی بین شاهپور علائی‌مقدم معاون وزیر جهاد کشاورزی و محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران با رئیس کل گمرگ کشور چین انجام شد.

در ادامه این سفر، نشست مشترک معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ایران با مدیرعامل انجمن شیلات کشور چین برای توسعه صادرات محصولات شیلاتی به چین و سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت صید و صیادی و آبزی‌پروری صورت گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول