اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مددجویان بهزیستی ری ۴۴۰ میلیارد تسهیلات اشتغال دریافت کردند

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: 390 نفر از جامعه هدف بهزیستی در حوزه‌های مختلف حدود ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند و ۱۸۰ نفر نیز از پرداخت حق بیمه خویش فرمایی یا کار فرمایی برخوردار شده‌اند.

مددجویان بهزیستی ری ۴۴۰ میلیارد تسهیلات اشتغال دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، داود خادم مدیر بهزیستی شهرستان ری ضمن تبریک روز بهزیستی اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان ری ۱۵ هزار توانخواه و جامعه هدف بهزیستی از قبیل معلولین ذهنی، جسمی، شنوایی، بینایی وجود دارد و ما با افتخار در خدمت این عزیزان هستیم و به ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از این عزیزان مستمری از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۴۰ نفر از عزیزان توانخواه دارای تحصیلات دانشگاهی می باشند که صفر تا صد شهریه این بزرگواران توسط سازمان بهزیستی پرداخت شده است و حدود ۷۰۰ نفر افراد ضایعه نخاعی وجود دارند که ماهیانه مبلغ ۱۵ میلیون ریال حق پرستاری به خانواده های آنان پرداخت می‌شود که جمعا ۱۱۰ میلیارد ریال حق پرستاری پرداخت شد و خانواده هایی که شرایط نگهداری معلولین را ندارند توسط سازمان بهزیستی در مراکز نگهداری شبانه روزی نگهداری می‌شوند که نزدیک به ۲ هزار نفر از این افراد در قالب بیمار سالمند، معلول جسمی حرکتی، ذهنی و معتادین در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند و در سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال بعنوان یارانه به مراکز نگهداری پرداخت شده است .

خادم در حوزه اشتغال نیز گفت: ۳۹۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی در حوزه‌های مختلف حدود ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند و ۱۸۰ نفر نیز از پرداخت حق بیمه خویش فرمایی یا کار فرمایی برخوردار شده‌اند و بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال بعنوان حق بیمه پر اخت شده است.

وی در پایان خطاب به مسولین و مدیران دستگاههای دولتی، اجرایی و اماکن عمومی گفت: مناسب سازی اماکن و معابر عمومی حق مسلم معلولین، جانبازان و سالمندان عزیز است و خواهان عمل کردن نهادها و دستگاههای اجرایی به وظیفه اجتماعی خود در جهت استاندارد و مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای معلولان، جانبازان و سالمندان هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول