اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعزام بانوان کوهنورد بسیجی استان مرکزی به قله پرسون

همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان کوهنورد بسیجی استان در صعود سراسری به قله پرسون تهران حضور پیدا کردند.

اعزام بانوان کوهنورد بسیجی استان مرکزی به قله پرسون

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان کوهنورد بسیجی استان در صعود سراسری به قله پرسون تهران حضور پیدا کردند.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله استان مرکزی صبح امروز در دیدار با بانوان کوهنور گفت: معنویت در کنار نشاط و تعالی از رویکردهای مهم و اصلی مرکز تربیت بدنی در سپاه و بسیج است لذا تلاش ها برای اهتمام هرچه بیشتر به اجرای این مهم است.

  سلیم‌آبادی با اشاره به اینکه سلامت زیر بنای روح و تفکر سالم است، بیان داشت: جامعه‌ای امروز می‌تواند برای پیشبرد اهدافش موفق باشد که اعضای این جامعه و اقشارش دارای سلامت جسمانی و روحی باشند.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله گفت: تربیت بدنی بسیج برنامه جامعی برای عموم و اقشار مختلف در نظر دارد که به صورت عمقی و در سطح محله‌ها اجرایی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: صعود بسیجیان به ارتفاعات و قلل یک نقطه آغازین و هدف گزاری برای رسیدن به موفقیت در عرصه های مختلف است که بایستی به آن توجه ویژه‌ای داشت.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول