اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برداشت غیرمجاز پسر از حساب بانکی پدر در قزوین

رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به ارزش یازده میلیون تومان خبر داد.

برداشت غیرمجاز پسر از حساب بانکی پدر در قزوین

سرهنگ محمدعلی فرهودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد طی چندین مرحله برداشت اینترنتی از حساب وی، مجموعاً مبلغ یازده میلیون تومان از حسابش برداشت شده و تقاضای رسیدگی به پرونده را داشت.

رئیس پلیس فتای استان افزود: کارشناسان این پلیس با پیگیری موضوع و انجام استعلامات لازم، فرد برداشت کننده از حساب را که فرزند شاکی است شناسایی کردند و مشخص شد وجوه برداشت شده توسط فرزند شاکی، صرف خرید در بازی‌های آنلاین شده است.

سرهنگ فرهودی خاطرنشان کرد: والدین دقت داشته باشند که فعالیت فرزندان خود را در فضای مجازی مدیریت و از واگذاری اطلاعات حساب‌های بانکی خود به فرزندان و ذخیره نمودن این اطلاعات روی تلفن‌همراهی که در دسترس فرزندانشان است، خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول