اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دوره ملی و مجازی «ضد» در قزوین برگزار می‌شود

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: دوره «ضد»، چکیده مفاهیم، راهبرد و راهکار‌های مورد نیاز جهت تعامل و ارتباط متناسب با مخاطبینی است که با ذهنی پر شبهه و کنشگری‌های هنجارشکنانه، در فضای فرهنگی مورد طرد قرار گرفته اند.

دوره ملی و مجازی «ضد» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، موسسه جوانان آستان‌قدس‌رضوی به‌عنوان مرکز رشد و تعالی فکری جوانان در آستان مقدس و نورانی امام رئوف علیه‌السلام، در جهت توانمندسازی گروه‌های مرجع مرتبط با نوجوان و جوان، برای اولین بار در کشور، اقدام به برگزاری دوره جامع اصول و شیوه های تعامل با نوجوان پر چالش دهه هشتادی می‌کند.

دوره ضد، چکیده مفاهیم، راهبرد و راهکارهای مورد نیاز جهت تعامل و ارتباط متناسب با مخاطبینی است که با ذهنی پر شبهه و کنشگری های هنجارشکنانه، در فضای فرهنگی مورد طرد قرار گرفته و در ذهن بسیاری به عنوان نسلی گسسته از سایر نسل ها و غیر قابل تعامل در نظر گرفته می‌شوند.

در این رابطه میلاد جباری دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این دوره حاصل کار تحقیقاتی جامع و تجربه عملیاتی و میدانی تیم محتوایی و اساتید موسسه جوانان آستان قدس رضوی می‌باشد که در اثر تجربه چندین سال فعالیت گسترده در فضای نوجوانان پر چالش کشور خصوصا در ایام اغتشاشات و نا‌ آرامی های امنیتی و سیاسی داخلی است که در اختیار فعالان فرهنگی و کنشگران و دغدغه‌مندان عرصه جوان و نوجوان امروز قرار گرفته است.

وی افزود: حجج الاسلام و‌ المسلمین وکیلی، سوزنچی، تولایی، دکتر سید بشیر حسینی، دکتر باقرزاده، دکتر معماریانی و دکتر عزیزی اساتید همراه دوره می باشند.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین تصریح کرد: تمام دوره شامل ۲۵ ساعت فیلم اختصاصی و ضبط شده در استودیوی موسسه جوانان با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی فعالان فرهنگی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی است که به‌صورت مجازی، محتوای آن را در قالب فایل‌های تدریس در قالب ۵ گام قرار گرفته است.

جباری خاطرنشان کرد: با شروع هر مرحله، فیلم استاد در معرض دید مخاطب قرار می گیرد و در انتهای مرحله ۵ سوال تستی مطرح میشود که مخاطب باید پاسخ دهد. در پایان دوره نیز پس از شرکت در آزمون تشریحی و در صورت کسب امتیاز قبولی، مخاطب می تواند از مزایای دوره استفاده کند. با انجام هر کدام از موارد بالا مراحل تصحیح می شود و مخاطب امتیاز کسب می‌کند. پشتیبانان فنی نیز در طی مسیر کمک یاریگر مخاطب هستند.

وی اضافه کرد: هزینه اصلی دوره 3 میلیون ریال می باشد اما با تقبل موسسه جوانان آستان قدس رضوی، شرکت در این دوره رایگان است. با شرکت در دوره و بعد از اتمام مراحل، با توجه به امتیازی که مخاطب کسب کرده‌، از مزایایی که در دوره قرار داده شده شامل گواهینامه دیجیتال موسسه جوانان، شرکت در گردهمایی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی می توان استفاده کند.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: پس از مطالعه و تکمیل مرحله شروع دوره و فعال شدن مراحل، افراد ۴۰ روز زمان جهت مطالعه محتوای گام های آموزشی وجود دارند تا در آزمون های دوره شرکت کنند. پس از پایان ۴۰ روز صرفا مراحل آزمون غیر فعال می شوند و دسترسی به محتوا محدود نخواهد شد.

گفتنی است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به سایت:zed.javanan.org مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول