اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری قزوین مغفول مانده است

استاندار قزوین گفت: قزوین ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری دارد اما مقوله جذب سرمایه گذار در این بخش مغفول مانده است.

جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری قزوین مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی عصر امروز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قزوین که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این شورا باید به محلی جهت ارائه راهکارهای مناسب در جهت رسیدن به رشد و تعالی اقتصادی جامعه باشد.

وی شناساندن ظرفیت های هفتمین استان صنعتی کشور در حوزه صنعتی و... به سرمایه گذاران را از اصلی ترین وظایف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی دانست و عنوان کرد: شناساندن ظرفیت های صنعتی و اقتصادی قزوین با محوریت معاونت اقتصادی استانداری باید با اهتمام جدی توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی دنبال شود.

استاندار قزوین طراحی پروژه های گردشگری را از اولویت تیم ارشد مدیریت اقتصادی استان دانست و افزود: دستگاه های متولی امر اقتصادی می بایست با ارائه ظرفیت های استان نسبت به جذب سرمایه گذار و توسعه فضای گردشگری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این مسوول خاطرنشان کرد: قزوین ظرفیت های مناسبی در حوزه گردشگری دارد اما مقوله جذب سرمایه گذار در این بخش مغفول مانده است.

اعلایی تصریح کرد: انتظار می رود تیم مدیریت اقتصادی استان با همکاری اتاق بازرگانی در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود ورود پیدا کرده و نسبت به جذب و توسعه فضای گردشگری تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ضمن اشاره به ظرفیت مناسب سد نهب در حوزه گردشگری، اذعان کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با هزینه کرد چند میلیاردی ظرفیت مناسبی را در این منطقه گردشگری ایجاد کنند.

استاندار قزوین از ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به احیا و مرمت خانه های تاریخی شهر قزوین خبر داد و گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با احیا و مرمت ۳۰ خانه تاریخی شهر قزوین نسبت به توسعه گردشگری و جذب درآمد مناسب اقدام کنند.

اعلایی در پایان تاکید کرد: در راستای توسعه فضای گردشگری از سرمایه گذاران بخش خصوصی در تمام بخش ها استقبال می کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول