اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تهیه طرح بازآفرینی منطقه«نجف‌آباد»زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به اقدامات انجام شده برای بازآفرینی منطقه نجف‌آباد«بی‌سیم»زنجان اشاره کرد و گفت: چند طرح توسط دستگاه‌‌ها و همچنین یک شرکت برای این منطقه تهیه شده است.

تهیه طرح بازآفرینی منطقه«نجف‌آباد»زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک بازآفرینی شهری پایدار و شورای مسکن استان که با حضور محمد آئینی معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، به اقدامات انجام شده برای بازآفرینی منطقه نجف‌آباد (بی‌سیم) زنجان اشاره و اظهار کرد: چند طرح توسط دستگاه‌‌ها و همچنین یک شرکت برای این منطقه تهیه شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سنگین بودن طرح بازآفرینی منطقه بی‌سیم زنجان مسوولان وقت را از اجرای آن منصرف کرد، افزود: کل مساحت مورد مطالعه در این منطقه ۱۳ هکتار بود که بخشی از آن تبدیل به پارک شده و من تقاضا دارم که منافع آن در همان منطقه هزینه شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تخصیص اعتبار ملی و استانی می‌توان نسبت به تخصیص اعتبار از بنیاد مستضعفان هم اقدام کرد، ادامه داد: کف انجام کار ور این منطقه طرح تفصیلی شهر زنجان است.

در این جلسه طرح تهیه شده برای بازآفرینی شهری نجف‌آباد شهر زنجان توسط بنیاد مسکن ارائه شد.

همچنین حسین نجفی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در این جلسه طرح تهیه شده برای نجف آباد را عمرانی دانست و گفت: این طرح بخش کوچکی از منطقه را در بر می‌گیرد، ضمن اینکه کتابخانه احداث شده در منطقه پاسخگوی نیازها به دلیل کوچک بودن فضا نیست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با تاکید بر ارزشمند بودن زمین‌های نجف‌آباد افزود: اجرای هر طرحی نیازمند اراده و لحاظ کردن الزامات اجتماعی و اقتصادی در این منطقه است.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول