اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تعلیق ۴ دفتر مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: طی ماه جاری پروانه بهره‌برداری ۴ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی به حالت تعلیق درآمد.

تعلیق ۴ دفتر مسافرتی و گردشگری به دلیل تبلیغات نامتعارف در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، هما خورشیدی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی استان، اظهار کرد: ابتدای ماه جاری تاکنون پروانه بهره برداری چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان یزد به دلیل تبلیغات نامتعارف در فضای مجازی تعلیق شد.

وی افزود:‌ پیش از این به‌دفعات توصیه‌های لازم برای رعایت شئون و ضوابط کشور در انجام تبلیغات به همه تأسیسات گردشگری ابلاغ‌ شده که لازم است برای جذب مسافر و برگزاری سفر‌های گروهی الزاماتی در نظر گرفته شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: بر اساس آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی مصوب ۱۳۸۶ هیئت محترم وزیران، دفاتر در هنگام تعلیق، مجاز به ایجاد تعهدات جدید در ارائه خدمات نیستند و صرفاً باید به تعهدات قبلی خود عمل کنند. 

خورشیدی تصریح کرد: همچنین پروانه بهره‌برداری بند ب دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در شهر یزد نیز به دلیل عدم فعالیت لغو شده است. 

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول