اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ثبت بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد کرمانشاه

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:تاکنون ۷ هزار و ۳۲۹ فرصت شغلی از ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان پیش‌بینی شده و در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

ثبت بیش از ۷ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی رصد کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه به ریاست عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و دبیری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و با حضور مدیران کل دستگاه های عضو و بانک‌های عامل استان با دستور کار بررسی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه موضوع جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه و عملکرد اشتغال‌های ایجادی در سامانه ملی رصد در محل سالن جلسات شهید قلیوند برگزار شد.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: تاکنون از یک‌هزار و ۹۱۷ میلیارد تومان سهمیه تخصیصی تسهیلات جزء بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه به استان کرمانشاه مبلغ ۶۳۳ میلیارد تومان با پیش‌بینی ۶ هزار و ۵۴۵ فرصت شغلی جذب شده است.

وی ادامه داد:  از ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی فرصت شغلی پیش‌بینی شده در سند اشتغال استان، تاکنون ۷ هزار و ۳۲۹ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول